Tidligere deltagere siger: 

Deltagere på tidligere  8 ugers mindfulnesskursus i Mindthebody siger: 

 

”Jeg er blevet meget mere opmærksom på, hvordan jeg reagerer, når jeg bliver presset. Både mine kropslige reaktioner og mine tanker. Når jeg er opmærksom på det, så husker jeg at stoppe op, tage en lille pause og minde mig selv om, at det er ok at tage en ting ad gangen”.

 

 

“Jeg har lært at have fokus på min vejrtrækning. Faktisk er det nok det, som fungerer aller -bedst for mig i hverdagen. Det hjælper mig til ikke at hyperventilere og spænde i kroppen. Der giver mere overskud og jeg føler mig mindre træt”.

 

 

“Jeg bruger mindfulness når jeg er presset, til med venlighed, at huske mig selv på at koncentrere mig om en ting ad gangen”.

 

 

“Jeg er blevet meget mere opmærksom på at det er OK at sige fra”.

 

 

“Jeg har fået nogle håndtag til at klare nogen af de konflikter, jeg går og bygger op i mig selv”.

 

 

“Mindfulness  giver  mig redskaber til og valg til at finde tid til mig selv og min krop og dens reaktioner i en travl hverdag”.

 

 

"Jeg er blevet bedre til at håndtere min angst"

Mia har stor viden om emnet, kompetent. Men også god til ikke bare selv at snakke ;-) og istedet at give plads til deltagernes selvrefleksion.

God til at skabe behagelig stemning og tryg ramme.

Mia havde nærvær og er meget professionel. Skabte en god atmosfære, uden at det blev ”for meget”. Og meget interessant at afprøve de forskellige discipliner inden for MFN, hvor alle kan være med på deres niveau

Mia formidlede på en god og tryg måde, og stillede uddybende spørgsmål, som fik mig til at reflektere over ting, jeg ikke selv var kommet frem til.

Kontakt mig for at høre nærmere om fremtidige kurser. 

TLF 40981848 eller på nedenstående kontaktformular. 

Opmærksomhed på krop og åndedræt er centrale ressourcer i din  håndtering af stress, smerter, uro, tankemylder og angst.

Psykolog, ph.d. Mia Herskind

KONTAKT 40981848 eller miaherskind@hotmail.com

​© 2008 mindthebody

Birkerød, Gentofte, København.